باربری ارزان واسباب کشی مقرون به صرفه

می خواهید در اسباب کشی پول کمتری هزینه کنید؟ – بهترین رویکرد چیست؟

اینکه بخواهید در هزینه اسباب کشی و حمل بار صرفه جویی کنید بسیار امری منطقی است- در نگاه اول ارزان و مقرون به صرفه به نظر یکسان می آیند، به ویژه هنگامی که قصد توصیف یک باربری را داشته باشیم. اما ارزان و مقرون به صرفه از این بیشتر نمی توانند متفاوت باشند. فهمیدن تفاوت این دو کلمه نه تنها شما را از هزینه زیاد محفوظ می کند بلکه، شما را از استرس، دردسر و اتفاقات نا گوار در روز اسباب کشی نجات می دهد.

پس، باربری ارزان چیست؟

باربری و اتوبار ارزان به دنبال استفاده از تجهیزات و لوازم ارزان و نیروی کار کم هزینه است. چرا؟ از آنجا که برای سود بیشتر تمام سعی خود را می کنند که قیمت پایه را کاهش دهند به همین منظور تا می توانند از ارزان ترین امکانات برای حمل بار استفاده می کنند. سپس، تکنیک های کاهش هزینه ؟ زمانی که کار حمل بار شما را به عهده گرفتند کیفیت را فدای قیمت می کنند. و شما را با هر اتفاقی رها می کنند. و این یک روش درست کار باربری نیست.

و حتی می تواند از این بدتر هم شود. شما حتی ممکن است با کارگر حمل با اطلاعات ناکافی یا حتی بدون تجربه در زمینه حمل اثاثیه مواجه شوید. اغلب مواقع شرکت های اتوبار از کارگر حمل موقت استفاده می کنند که فقط برای یک روز می آیند و این نه تنها باعث آسیب به وسایل شما می شود بلکه خطر کم شدن وسایل را نیز افزایش می دهد. آنها هرکسی را که بتواند کارتن بلند کند می آوردند.

حتی اگر آن کارگران دو یا سه بار هم اینکار رو انجام داده باشند باز هم دلیل کافی برای تجربه دار بودن آنها نیست. و واقعا این همان افراد مورد نظر شما برای حمل وسایل منزلتان هستند؟ و حالا بدترین قسمت: زمانی که حادثه ای رخ می دهد و همه چی بهم می ریزد ، ممکن است حتی جایی و دفتری نداشته باشند که مراجعه کنید، حتی برخی از آنها مجوز هم ندارند. و شما باید هزینه وسایل خراب شده و یا آسیب های وارده به خانه قبلی را بپردازید که ممکن است به مراتب بیشتر از هزینه جا به جایی باشد.

 

بدترین بخش؟ اگر تا اینجا تمام این چالش ها کافی نبود، زمانی که شما سعی می کنید با استفاده از یک باربری ارزان پول کمتری هزینه کنید، معمولا هزینه شما بیشتر از آن چیزی می شود که تصور می کنید و بعد از حمل اثاثیه متوجه این موضوع می شوید.  به این موضوع فکر کنید، در نهایت باید برای جای گزینی یا تعمیر مبلمان خراب شده هزینه کنید. و همچینی آسیب هایی که به خانه قدیمی یا جدیدتان وارد می شود ، مخصوصا اگر مستاجر باشید که ممکن است بخشی از پول پیش خود را از دست بدهید.

تفاوت باربری مقرون به صرفه  چیست؟

یک باربری مقرون به صرفه مثل حجت بار اول به کیفیت خدمات فکر می کند. این گونه باربری ها در تلاش برای ارایه خدمات با کیفیت و جلب رضایت و اعتماد مشتری هستند. بنابراین با استخدام کارمندان و پرسنل حرفه ای و صرف زمان و هزینه برای آموزش آنها و استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات بسته بندی ، اثاثیه شما را با حداقل آسیب و در کمال اطمینان جا به جا می نمایند.

در باربری و اتوبار های حرفه ای پرسنل همگی حرفه ای می باشند چون هم دوره دیده اند و هم تجهیزات بسته بندی با کیفیت و ماشین های حمل بار مناسب در اختیار دارند. به این ترتیب فرآیند حمل اثاثیه شما هر چه دقیق تر، سریع تر و مطمئن تر انجام خواهد شد. و این همان ذخیره پول می باشد که برای شما انجام می دهند.

شما زمان ، پول و انرژی کمتری هزینه کرده و در مقابل از بهترین خدمات با بهترین کیفیت برخوردار شده اید.

در یک باربری به دنبال چه چیزهایی باشیم؟

هر زمان که قصد اسباب کشی داشتید، حتما از یک اتوبار حرفه ای و قابل اطمینان استفاده نمایید. برای تشخیص هم به دنبال نکات زیر باشید:

دارای مجوز و استاندارد های روز باشد
ارایه خدمات کلی و جزیی حمل اثاثیه
باربری سفارشی، که به شما امکان استفاده از خدمات بسته بندی، حمل، انبار وسایل و اثاثیه،چیدمان و سایر سرویس ها را می دهد
سابقه کار و شهرت
تعداد پرسنل و ماشین ها
خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

هم اکنون تماس بگیرید(1811)