به چهار دلیل نیازی به باربری ندارید

استفاده از باربری و اتوبار برای حمله ور شدن و سرعت بخشیدن به فرآیند اسباب کشی؟ پیشنهاد ما : خیر- یا حداقل شما نباید خیلی حرفه ای با اسباب کشی بزرگتان برخورد کنید. چرا؟ خوب بسیار ساده است، هزارها  مزیت برای حمل اثاثیه منزل با بهره گیری از سیستم سنتی حمل بار توسط خودتان وجود دارد. و اگر اقدام به بهره گیری از باربری حرفه ای کنید، هرگز از این مزیت ها بهره مند نمی شوید.

 

چرا از شرکت باربری و اتوبار استفاده کنیم و اجازه دهیم همه کار ها را انجام دهند؟

تمام کارهای کمر شکن، پر استرس و روح آزار
بسته بندی اثاثیه منزل کار دشواری می باشد ، اما آیا حمل و جا به جایی آن کارتن اسباب کشی و مبلمان سنگین هم کار دشواری است؟ و این ها مواردی هستند که رویا ها از آنها شروع می شوند. اگر شما عاشق کارهای کمر شکن هستید، و فرصت انجام آنها در زندگی روزانه تان به اندازی کافی پیش نمی آید، پس چرا از باربری استفاده کنید؟ شرکت باربری تمام کار ها را انجام می دهد ، بسته بندی وسایل ، جا به جایی و حمل بار، بار زدن وسایل و خالی کردن آنها ، و هیچ کاری برای شما رها نمیگذارند به جز اینکه بشینید و ریلکس  به اسباب کشی خود نگاه کنید.

 

شما نیاز به انجام یک کاری دارید.
در نظر بگیرید. شما به اندازه کافی کار برای انجام نداشته و ندارید. خانواده، دوستان، فامیل، کار، مدرسه، فرزندان،تفریحات شما را به اندازی کافی مشغول نمی کنند. و شما اساسا می نشینید و شصت های خود را دور هم می چرخانید و آرزو می کنید که ای کاش یک کار پر استرس و سنگین برای پر کردن روز خو داشتید. و واقعا چه چیزی بهتر از اینکه تمام اثاثیه منزل خود را از محل فعلی به محل جدید انتقال دهید؟ درسته، هیچ چیز. این کار نه تنها ساعتها بلکه روزها طول می کشد تا انجام شود و روزهایتان را با حمل وسایل سنگین بگذرانید و آرزو می کردید که ای کاش این همه وسایل را نگه نمی داشتید.

واقعا چه چیز بهتر از این که روز ها یتان را صرف حمل کارتن ها سنگین کنید؟

 

شما فرد قوی هستید و هرگز فرصت نشان دادن آن را نداشتید.
کارگران باربری تمام نیاز به قدرت را در جا به جایی از بین می برند و همه کارهای سنگین را خودشان انجام می دهند، اما شما بهتر می دانید. که شما بسیار قوی و تنومند هستید و فامیل، دوستان و خانواده شما نمی دانند که شما چقدر قوی هستید. یک اسباب کشی فرصت مناسبی است تا با بلند کردن و جا به جا کردن کارتن های سنگین و مبلمان نشان دهید عضلات شما چه مقدار قوی هستند . اونا حتما خیلی هیجان زده می شوند و حتما از شما می خواهند که در اسباب کشی خودشان هم به آنها کمک کنید. و شما کارهای طاقت فرسا تر مهول می کنند تا روز های خالی تان را پر کنید.

با این حال واقعا کی نیاز به باربری دارد؟

شما همه کارها را خودتان انجام می دهید و همه چیز برای شما قابل تعمیر است

 

شما خودتان کار تعمیرات ماشینتان، سرویس حمام دستشویی، تاسیسات و سم پاشی افات خانه را انجام می دهید. شما یک شخصی هستید که همیشه همه کارها را خودتان انجام می دهید و هر زمان که هر مشکلی در هر زمینه ای پیش بیاید به جای استفاده از متخصص، خودتان به تنهایی آن را انجام داده و مشکل را رفع می کنید. مطمئنا این کارها را اگر به خواهید به فرد متخصص و حرفه ای بسپارید سالیانه میلیون ها تومان برای شما خرج بر می دارید، اماشما خوب می دانید که هیچ کسی عالی نیست و خودتان بهتر بلدید. همین مسئله هم در خصوص اسباب کشی شما صدق می کند. واگر در حین انجام این کار تعداد وسایل گران قیمت و یادبود خانوادگی هم شکست مهم نیست چون شما سعی داشتید خودتان کار را انجام دهید.

از حمل بار لذت ببرید

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

جهت تماس ضربه بزنید