اگر تا به حال از خودتان سوال کرده باشید که برای اسباب کشی به چند کارگر باربری احتیاج دارید؟ و یا به چند کامیون باربری احتیاج دارید؟ جواب این سوال را فقط شرکت باربری و اتوبار می تواند به شما بدهند. و شما می توانید با شماره گیری ۰۵۱۳۶۲۰۲۰۲۰ بدون نیاز به پیش شماره به صورت شبانه روزی از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

اما اگر می خواهید خودتان جواب سوالتان را پیدا کنید ، اتوبار و باربری ظریف با توجه به نیاز مشتریان و بهره گیری از بیش از ۵۰ سال سابقه در زمینه حمل اثاثیه منزل و باربری ، مقاله زیر را آماده نموده تا شما از تعداد کارگر و زمان مورد نیازتان برای حما اثاثیه مطلع شوید.

چه تعداد کارگر باربری احتیاج دارم؟
تصمیم انتخاب تعداد پرسنل حمل (۲،۳، و یا بیشتر) برای حمل اثاثیه منزلتان یا حمل اثاثیه دفتر شما بستگی به فاکتور های یادی دارد که در زیر به آن ها پرداخته ایم:

چه تعداد از دوستانتان به کمک شما می آیند؟

این سوال بزرگی است، لطفا به راحتی از آن نگذرید. دستور العمل های زیر را برای کمک گرفتن از دوستان و آشنایان استفاده کنید:

به دوستان و آشنایان چندین بار یاد آوری کنید تا در میان کارها و مشغله هایشان ، کمک به شما را فراموش نکنند.
صادقانه کار هایی که از آن ها می خواهید را به آنها به گویید و بدون کم و زیاد جواب مثبت برای کمک را از آنها بگیرید
سریعا دوستان و فامیلی را که کمک به شما را قبول نکردند قضاوت نکنید.

زمانی که متوجه شدید دقیقا چند نفر به کمک شما خواهند آمد، حال نوبت مرحله بعدی برای تصمیم گیری جهت تعداد پرسنل باربری می باشد.

چه مقدار وسیله برای حمل دارید؟

این مسئله فاکتور مهمی برای انتخاب تعداد کارگر حمل اثاثیه مورد نیاز به شمار می آید. اولین وظیفه شما خلاص شدن از شر وسایلی است که دیگر به درد شما نمی خورند و ارزش حمل را ندارند. بعد خالی کردن خانه از وسایل بی استفاده ، نوبت به این می رسد که لیست موجودی از وسایل خانه تهیه کنید، و از میزان وسایلی که حمل می کنید مطلع شوید و بتوانید برای تعداد پرسنل باربری تصمیم گیری نمایید.

آپارتمان سوئیت: به طور معمول کل وسایل یک سوئیت به یک تن نمی رسد.

آپارتمان یک خوابه :  معمولا وسایل یک آپارتمان ۱ خوابه بین ۱ الی ۱٫۵ تن می رسد.

آپارتمان دو خوابه : به طور معمول وسایل داخل یک آپارتمان دو خوابه بین ۱٫۵ تا ۳ تن می شود.

آپارتمان سه خوابه: به طور معمول وسایل آپارتمان های دارای ۳ خواب تا ۴٫۵ تن هم می رسد.

چه تعداد وسایل خاص و ویژه دارید؟

حتی اگر اسباب کشی ای که پیش رو دارید بسیار ساده باشد و کم وسیله ، داشتن یکی از اقلام ویژه به کل موضوع را تفییر می دهد و شما را مجبور به گرفتن دو کارگر میکند. پیانو یک مثال و نمونه بارز از این قبیل اقلام است. اما این لیست همچنان شامل ،میز بیلیارد، گاو صندوق، وان حمام، وسایل الکتریکی بزرگ(یخچال فریزر، لباس شویی، …) و همچنین مبلمان بزرگ و میز ناهار خوری می شود.

چند نفر کارگر حمل بار در خواست کنم؟

مطلی که وجود دارد این است ، هرچه باربری حرفه ای تری انتخاب کنید پرسنل حرفه ای تر و با تجربه تری را در اختیار شما قرار می دهند و این پرسنل کار را دقیق تر و سریع تر انجام می دهند.

پس تعداد بیشتر به معنی زمان کمتر می باشد. شما می بایست یک بالانس قابل قبول ایجاد نمایید تا زمان زیادی صرف جا به جایی نشود و مجبور به پرداخت هزینه مازاد به خاطر صرف زمان بیشتر نمی شود. استفاده از دو کارگر برای ۴ ساعت هزینه بیشتری نصبت به استفاده از سه کار برای سه ساعت دارد.

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

هم اکنون تماس بگیرید(1811)