باربری یعنی چه ؟

معمولا وقتی زمان اسباب کشی  فرا میرسد بیشتر مردم به آن مانند یک غول یا اتفاق عجیبی نگاه میکنند که احتمالا چشم انداز خوبی از ان نداریم و دوست داریم زودتر از این مرحله عبور کنیم.

در این مقاله سعی میکنیم شما را  با باربری و اسباب کشی بیشتر اشنا کنیم.

باربری چیست؟

باربری به این معنی است که اسباب،اثاثیه،کالا و  هرانچه که شما قصد جابجایی ان را از یک مبدا به مقصدی مشخص دارید را به افراد و یا شرکتهایی که این امور را انجام میدهند بسپارید و در زمان مقرر تحویل بگیرید.

چرا باید در روز اسباب کشی استرس  داشته باشیم؟

در روز اسباب کشی ما قرار است کل وسایل و تجهیزات خانه را جابجا کنیم.پس طبیعی است که نگران خراب شدن تجهیزات،شکستگی ها،گم شدن وسایل و دیگر مشکلات از این قبیل باشیم.نکته مهمتر از این نگرانی ها،استرس اینکه با چه افرادی باربری را انجام دهیم؟و چطور به انها اطمینان کنیم و تمام وسایل زندگی مان را به آنها بسپاریم؟

بخوانید:خطرات اسبابکشی با افراد ناشناس و غیر مطمئن

کلید همه این مشکلات اینجاست

با کمک  یک شرکت باربری مطمئن و معتبر که سالها در این زمینه کار کرده اند و بهترین خدمات را ارائه میدهند تا مشتری با کمترین استرس و نگرانی و حتی با خیالی کاملا آسوده منتظر نشستن در خانه جدید باشد،میتوانید بدون نگرانی کل فرایند اسباب کشی را به باربری بسپارید.شرکت باربری خودرو و کارگران مورد نیاز شما را به منزل شما میفرستد و خانه را درسته تحویل میدهید و به همن شکل طبق نظارت شما در منزل جدیدتان میچینند.

شرکت های باربری زیادی وجود دارد که میتوانید با انها فرایند اسباب کشی را انجام دهید و تنها کافیست چند ساعت قبل از زمان موعود با آنها تماس بگیرید و از آنها خودرو و کارگر درخواست کنید.

باربری و اتوبار حجت بار بزرگترین و اولین باربری است که هم اکنون با بیش از ۱۴۰ خودرو باربری در انواع مختلف بزرگ،کوچک و متوسط و همچنین خودرو سواری و باری خدمات باربری را بصورت کامل (شعار شرکت: میبیندیم،میبریم،میچینیم) ارائه میکند. لازم به ذکر است که همه کارگران آموزش تخصصی داده میشوند و هیچ کارگری بدون تجربه برای انجام بسته بندی یا باربری اعزام نمیشوندو همگی سالها تجربه دارند.تمامی رانندگان گزینش شده اند و مشتری پس از دریافت خدمات میتواند به راننده و کارگر امتیاز بدهد. از این رو و طی گذر زمان تنها کارگران و رانندگانی در شرکت باقی مانده اند که رضایت کامل مشتری را تامین کرده اند.

همچنین شما میتوانید تمامی لوازم مورد نیازتان برای اسباب کشی از کاور فرش تا چسب و فوم تلویزیون و همه اقلام دیگر را که همیشه در خودروهای باربری حجت بار موجود هستند را سفارش دهید تا در زمان اسباب کشی و جابجایی آب در دل وسایلتان تکان نخورد.

 

خدماتی که باربری حجت بار ارائه میکند:

۱-میبندیم،میبریم،میچینیم

۲-اعزام خودرو باربر بدون کارگر
۳-اعزام کارگر بسته بند
۴-اعزام کارگر باربر
۵-اعزام کارگر فنی(برای تجهیزات کولر،یخچال و ..)
۶-ارائه تمامی ابزار و مواد مورد نیاز برای بسته بندی و آماده سازی بارگیری
۷-اجاره انبار موقت و طولانی مدت برای اسباب و اثاثیه شما

 

 

 

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

جهت تماس ضربه بزنید