سوالات متداول بسته بندی اثاثیه

آیا می توان اقلامی را درون کشو میز  یا کمد گذاشت؟

بله شما می توانید در صورتی که نخواهید میز یا کمد را به آنبار انتقال دهید، لباس هایتان را درون کشو بگذارید ولی اگر بخواهید از سرویس انبار برای وسایل منزل باربری حجت بار استفاده نمایید، توصیه می شود لباس ها را بسته بندی کنید و سپس درون کشو قرار دهید. از قرار دادن اجسام سنگین و شکستنی درون کشو ها اکیدا خود داری فرمایید . و حتما از بسته بندی صحیح میز برای باز نشدن کشو ها اطمینان حاصل کنید.

 

آیا باربری وسایلی که خودم بسته بندی می کنم را حمل می کند؟

بله، راننده ماشین وسایلی را که شما بسته بندی کرده اید بارگیری و داخل می چیند فقط زمانی که احساس خطر نصبت به بسته شود ممکن است از شما درخواست شود تا بسته بندی وسیله را محکم تر کنید. البته ماشین های حجت بار همیشه اقلام بسته بندی اثاثیه را به همراه خود دارند و در صورت در خواست مشتری خودشان تحت استادارد های بسته بندی و به نحوه صحیح آن را بسته بندی می کنند.

البته دقت داشته باشیده که کیفیت و قدرت بسته بندی که توسط شما انجام می شود به اندازه کیفیت و قدرت بسته بندی اتوبار و اقلام بسته بندی آن ها نمی باشد.

آیا می توانم گل و گیاه را حمل کنم؟

در کل پیشنهاد نمی شود که گل و گیاهان خود را حمل کنید. اغلب باربری و اتوبار ها معمولا هم گل گیاه را قبول نمی کنند مخصوصا اگر مسافت زیاد باشد.

چه لوازمی را نمی توان بسته بندی کرد؟

باربری و اتوبار حجت بار می خواهد که وسایل شما در کمال سلامت و ایمنی به مقصد برسند.

قوطی و اسپری های حاوی آئروسل و اقلام خطرناک را درون ماشین حمل بار قرار نمی دهیم. علاوه بر این اقلام و مواد غذایی فساد پذیر فقط درون کارتن های مخصوص حمل موا غذایی فساد پذیر قابل حمل می باشند. کلیه مواد اشتعال زا می بایست به صورت جداگانه توسط مشتری حمل شوند.

چگونه جواهرات و لوازم با ارزشم را حمل کنم؟

باربری و اتوبار حجت بار پیشنهاد می کند که جواهرات و زیوز آلات ، کاغذ های مهم  شامل سند، مدارک بانکی، مالیات و … مدارک پزشکی ، سکه پول ، مدارک تحصیلی و گواهینامه ها را بسته بندی نکنید و درون ماشین حمل بار قرار ندهید. این قبیل اقلام می بایست در حین اسباب کشی توسط خودتان حمل شود.

چگونه باید وسایل خانه را آماده حمل کنم؟

تمام تجهیزات اصلی (ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، یخچال، فریزر، اجاق گاز ) باید به موقع از برق خارج شود و تمیز شوند تا آماده حمل شوند. پرسنل بسته بندی حجت بار می تواند تمامی کار های بسته بندی این قبیل لوازم را انجام دهند. تمام یخچال و فریز می بایست یخ هایش آب شده ، و خشک و تمیز شوند. قبل از آمدن باربری می بایست تمامی این موارد آماده باشند.

بسته بندی یخچال و فریزر
بسته بندی ماشین لباسشویی

آینه ها و تابلو ها را چگونه بسته بندی و حمل کنم؟

باربری و اتوبار حجت بار می تواند تمام آینه ها و تابلو های  شما را با استفاده از لوازم بسته بندی مخصوص و طبق استاندارد های روز بسته بندی می کنند. و آنها را برای امنیت و سلامت بیشتر وکیوم می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت شبانه روزی با شماره ۰۵۱۳۶۲۰۲۰۲۰ بدون نیاز به پیش شماره از سراسر کشور حتی با موبایل تماس حاصل کنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

هم اکنون تماس بگیرید(1811)