نکاتی درباره باربری توسط حجت بار

بررسی های خود را برای انجام بسته بندی اثاثیه منزل توسط خودتان و یا شرکت باربری انجام داده اید.هوشمندانه ترین و  بهترین تصمیم راگرفته اید که از خدمات بسته بندی وسایل منزل باربری استفاده نمایید تا وسایل شما به بهترین نحو بسته بندی شوند و آسیبی به آن ها وارد نشود.

این تصمیم مخصوصا در زمان اسباب کشی های بین شهری ، زمانی که نمی توانید از کمک دوستان و آشنایانتان استفاده نمایید و یا حوصله مواجهه با فرآیند پر استرس اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه به تنهایی را ندارید بسیار تصمیم درست می باشد.

و زمانی که روز اسباب کشی فرا می رسد و پرسنل باربری درب منزل شما را می زنند، شما می بایست بدانید که در زمان رسیدن اتوبار چه کنید. اینکه در زمان پر استرس اسباب کشی چه کار هایی باید انجام بدید سوال بسیار مهمی است و می بایست بدانید که در زمانی که پرسنل بسته بندی مشغول انجام کار هایشان هستند شما چه کاری انجام دهید.

آیا می بایست قبل از رسیدن پرسنل باربری کاری انجام دهیم؟
آیا باید به پرسنل بسته بندی پیشنهاد کمک بدهم؟اگر بله چطور؟
آیا می بایست کنار به ایستیم و اجازه دهم همه کار ها را خود پرسنل انجام دهند؟
بسیار طبیعی و معمول است که در هنگام بسته بندی اثاثیه منزل توسط پرسنل بسته بندی مطمئن نباشید، مخصوصا اگر بار اولی باشد که از اتوبار استفاده می نمایید.

برای رسیدن باربری و پرسنل بسته بندی آماده باشید

قبل از اینکه نگران این باشید که در زمان بسته بندی پرسنل باربری چه کاری باید انجام دهید به این فکر کنید که قبل از رسیدن آنها چه کار هایی انجام دهید. در اینجا برای شما موارد اصلی که قبل از رسیدن پرسنل اتوبار می بایست انجام دهید را گرداوری کرده ایم

فقط لوازمی که ارزش بسته بندی دارند نگه دارید. قبل از بسته بندی لیست موجودی از لوازم منزل خود تهیه نمایید و فقط وسایلی را که واقعا به آنها احتیاج دارید و تحت هر شرایطی می بایست با خود ببرید و برای بسته بندی نگه دارید.

چگونه وسایل قابل حمل را کاهش دهید؟

یخچال فریزر را خاموش و تمیز کنید. شما این کار را در روز اسباب کشی نمی توانید انجام دهید، چرا که اگر حتی تصمیم به تمیز کردن یخچال و فریزر بعد از اسباب کشی دارید، آب شدن یخ ها حداقل ۸ ساعت زمان لازم دارد.

نحوه آماده سازی یخچال و فریزر

یک جعبه وسایل ضروری تهیه کنید. این بسیار ایده خوبی است که کارتنی برای گرد اوری وسایل ضروری چند روز قبل از اسباب کشی آماده کنید. می توانید داخل آن مدارک مهم، اشیا با ارزش و یا دارو قرار دهید.

 

کمک کردن به پرسنل بسته بندی می تواند به روند کار کمک کند

اتوبار و پرسنل بسته بندی هم اکنون درب منزل شما هستند، حال می بایست چه کنید؟

قبل از اینکه کار را شروع کنند، و بسته بندی اثاثیه را انجام دهند و آن ها را درون ماشین باربری قرار دهند، نکات  مهمی وجود دارند که می بایست برای کار موثرتر انجام داده شود.

به پرسنل باربری و بسته بندی خوش آمد گویی کنید. به همراه پرسنل در خانه حرکت کنید و تمام وسایلی که می بایست بسته شوند را به آنها نشان دهید. زمانی که با چشم خود وسایلی که می بایست بسته بندی شوند را ببینند راحت تر می توانند برای بسته بندی برنامه ریزی و تصمیم گیری کنند.

با پرسنل باربری مهربان باشید. پرسنل باربری روبات های از پیش برنامه ریزی شده ای نیستند، آنها هم انسان هستند و مانند شما عمل می کنند.

در حد امکان فضای استفاده از سرویس بهداشتی ، شوینده و دستمال در اختیار آنها قرار دهید. و همچنین برای رفع خستگی آنها می توانید به آنها آب و چای پیشنهاد کنید. این کار سبب سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بندی شما می شود.

 

به باربری کمک کنید تا زمان اسباب کشی را کاهش دهید

در حال حاضر پرسنل بسته بندی مشغول کار هستند. با توجه به تجربه آنها در این زمینه نیازی به سرپرستی ندارند و خودشان کارشان را به خوبی انجام می دهند. اما همچنان ممکن است نیاز به پرسیدن سوال از شما داشته باشند. در اینجا چند نکته برای شما نوشته ایم تا هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه برای شما صرفه جویی کنیم.

اگر شما واقعا کاهش زمان و هزینه باربری و بسته بندی برایتان مهم است می توانید وسایل ساده را خودتان بسته بندیکنید. وسایلی از قبیل لباس، کفش و کتابها.
تمامی تابلو فرشها، تابلو های نقاشی و هر چیز دیگری به دیوار آویزان است را بردارید. همچنین ساعتها ، آینه ها و هر چیز دیگر دکوری که به دیوار آویزان باشد.
وسایل الکتونیکی را از برق خارج کنید.

از سیم های وسایل صوتی و تصویری قبل از جدا کردن آنها عکس بگیرید تا نحوه اتصال آنها را فراموش نکنید.
وسایلی را که نمی خواهید توسط پرسنل باربری حمل و بسته بندی شود را در گوشه ای جمع آوری کنید.

امنیت روز اسباب کشی را بر قرار کنید

بهترین راه برای کمک کردن به پرسنل اتوبار و باربری در روز اسباب کشی، این که امنیت را برای آنها فراهم کنید.

کودکان و بچه های کوچک می بایست در روز اسباب کشی از محیط دور باشند. یک اتاق امن برای آنها تدارک ببینید یا از آشنایانتان در خواست کنید تا فرزندان را نگه دارند.

باربری و اتوبار حجت بار- تماس با ۰۵۱۳۶۲۰۲۰۲۰ بدون نیاز به پیش شماره از سراسر ایران

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

هم اکنون تماس بگیرید(1811)