چرا باید باربری و اسباب کشی را به حجت بار بسپارید؟

باربری حجت بار

آیا وسایل شما شامل یک کیسه پر از لباس و یک لپ تاپ است؟ تبریک می گوییم. اسباب کشی شما بسیار ساده خواهد بود. فقط نیاز به کمی بسته بندی و گرد گیری دارید.

اگر شما صاحب مبلمان، ابزار، لوازم و تخت هستید، نمی توانید یک جا به جایی سریع و راحت داشته باشید، و این جاست که به سمت یکی از دردناک ترین اشتباهات باربری توسط خودتان هدایت می شوید. سه مورد اشتباه بزرگ دیگر هم که باید از آنها جلوگیری کنید، در زیر برای شما آورده شده است. هرکسی که فکر می کنند می تواند خودش تمام کارهای اسباب کشی را انجام دهد، می بایست از مشکلات زیر آگاه شود.

اشتباه جا به جایی سریع

 

 

انجام اسباب کشی و جا به جایی وسایل در یک چشم به هم زدن فقط به ظاهر آسان می آید ، و در یک نگاه آسان است. و البته این هم ساده است که فکر کنید شرکتهای باربری مثل کمک مسافر درون ماشین هستند که فقط مسافتی که طی می کنید را در کنار شما هستند ، در صورتی که آن مسیر را به تنهایی می توانید بروید، فقط دارای ماشین های باربری بزرگ و افراد و پرسنل حمل بار بیشتری هستند. و فقط کافیست با اتوبار و باربری تماس بگیرید تا با پرسنل و کارگر حمل بار به همراه یک کامیون تمیز حمل بار ظاهر شوند.

در زندگی واقعی امکان چنین تفکری نیست. اگر واقعا اینطور شود و به راحتی خود جا به جا شوید، یا انسان بسیار خوش شانسی هستید و یا به همراه یکی از اعضایی که در حمل بار ها به شما کمک میکند زمین می خورید و اسیب می بینید.

برای داشتن بهترین تجربه اسباب کشی و باربری، می بایست حداقل از ۴ هفته قبل از تاریخ اسباب کشی اقدام به رزرو باربری کنید. اما تا جایی که ممکن است درباره انتخاب باربری و اتوبار مناسب دقت کنید. همانطور که این روز ها تعداد باربری های متقلب با نام های جعلی زیاد شده است و به عنوان مثال با تبلیغاتی دروغی خود را باربری حجت بار جا می زنند اما زمانی که منزل شما می آیند ماشینشان برای باربری متفرقه است و چون دیگر زمانی ندارید و در کار انجام شده هستید مجبور به قبولی می شود که در نهایت اغلب به شکست اثاثیه شما منجر می شود. یک شرکت باربری و حمل اثاث منزل همچون حجت بار به شما کمک می کند که زمان درست برای اسباب کشی را انتخاب و خدمات مورد نیاز شما را پوشش می دهد تا راحت ترین و بهترین اسباب کشی را تجربه کنید.

اشتباه در اجاره ماشین حمل اثاثیه

 

اغلب افرادی که تمام کارها را می خواهند خودشان انجام دهند اقدام به رزرو ماشین برای حمل می کنند و یا اصطلاحان ماشین را اجاره می کنند، و فکر می کنند کارگر هم بار هم در اجاره ماشین لحاظ شده اما وقتی که ماشین برای آنها می رسد، خود را تنها می بینند.

بدون استفاده از افراد ماهر در زمینه حمل اثاثیه اغلب افراد در انتخاب ماشین مناسب و تعداد آن دچار اشتباه می شود که این امر باعث متحمل شدن هزینه بیشتر می شود.

یک شرکت اتوبار و باربری مناسب به شما در انتخاب تعداد کارگر مورد نیاز و ماشین مناسب و تعداد آن کمک می کند تا انتخاب درست و مقرون به صرفه انجام دهید.

اسطوره گیری در رانندگی با ماشین بزرگ

اصلا مد نظر نیست که شما چقدر در رانندگی خوب هستید، و اینکه بارها خود و خانواده را به سفرهای طولانی بردید. حتی ممکن است با انواع خودرو رانندگی کرده باشید ، ماشین های ون ، شاسی بلند. اما رانندگی با کامیون و خاور نیاز به مهارت خواستی دارد و کاملا متفاوت با تمام ماشین هایی است تا به حال آن ها را رانده اید.

البته این مسئله در شرایطی حکم می کند که بخواهید ماشین بدون راننده اجاره کنید.

تکیه کردن به قول دوستان

همه میگن که دوست خوب دوستیه که در شرایط سخت به آدم کمک کنه. اگر شما دوستان زیادی دارید که فیت هستند و آمادگی حمل اثاثیه و مبلمان شما را دارند، در واقع شما ادم خوش شانسی هستید. پس از خدمات رایگان حمل اثاثیه خود لذت ببرید .

 

اغلب افراد به دوستانی تکیه می کنند که فکر می کنند برای جا به جایی اثاثیه و مبلمان تنومند هستند.

اما متاسفانه در این مورد واقعیت این است که افراد حاضرند هر کاری کنند یا هر دروغی بگویند تا از کمک کردن به شما سر باز زنند. اسباب کشی کار دشواری است. جا به جایی و حمل اثاث کاری است که نیاز به تجربه، مهارت و ابزار مخصوص دارد. که خیلی از افراد ندارند. وخصوصا در هنگام جا به جایی و حمل وسایل بزرگ مثل تخت و میز ناهار خوری که حمل آنها و رد کردن آنها از پله بسیار دشوار است.

اگر یکی از دوستانتان در هنگام جا به جایی وسایل آسیب دید، آن وقت چقدر دوست خوبی است؟ به خاطر اینکه دوست شما مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت بیمارستان برای معالجه می شود . و شما می بایست تمام هزینه ها را متقبل شوید.

زمانی که شما یک باربری موجه و خوب را انتخاب می کنید تمامی کارگران حمل تحت نظر بیمه می باشند. و در صورت بروز هرگونه مشکل برای آنها شما پاسخگو نیستید. در ضمن کارگران ماهر این کار را بارها انجام داده اند و درصد خطا و صدمه در آنها بسیار پایین است.

باربری و اسباب کشی را به کسانی بسپارید که با سابقه بیش از پنجاه سال در این حرفه تخصص دارند

حجت بار این اطمینان را به شما میدهد.

برای رزرو تماس با شماره ۰۵۱۳۶۲۰۲۰۲۰ بدون پیش شماره از سراسر ایران
کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

جهت تماس ضربه بزنید