باربری برای اجسام سنگین

بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی همیشه به عنوان غول اسباب کشی و کاری دشوار معروف بوده است. ساعت های بی پایان کاری با سر درگمی، کمر درد و خسته کننده. همه این ها زمانی وارد مرحله سخت تر می شوند که بخواهید جسمی سنگین و حساس را بسته بندی کنید. بسته بندی اقلام حساس و سنگین از بسته بندی لباس ها و وسایل دیگر دشوار تر است. و البته حمل کردن کارتن اسباب کشی پر از کتاب بسیار سخت تر از حمل کردن کارتن اسباب کشی پر شده از وسایل تزئینی می باشد.

نه تنها بسته بندی اقلام سنگین سخت می باشد بلکه :

. ممکن است باعث آسیب رسیدن به افرادی که بسته بندی و حمل می کنند شود

. امکان آسیب رسیدن به خود وسیله سنگین وجود دارد.

. امکان آسیب رسیدن به در و دیوار های در مسیر حمل وجود دارد

و همینطور که می دانید باعث افزایش هزینه باربری و حمل می شود.

البته از آنجایی که بسته بندی اثاثیه کار حساسی می باشد، باربری حجت بار با آموزش پرسنل بسته بندی ، تیمی برای بسته بندی اثاثیه در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با استفاده از تجهیزات بسته بندی استاندارد و استفاده از روش های روز بسته بندی، حداکثر اطمینان و حداقل حادثه را رقم می زنند.

اگر استفاده از خدمات بسته بندی باربری برایتان مقدور نباشد

از آنجایی که شما مجبور به حمل این وسایل هستید ، و قصد بسته بندی آ نها را خودتان دارید ، پس به نکات زیر برای بسته بندی وسایل سنگین توجه کنید.

از تجهیزات بسته بندی مناسب استفاده نمایید

۱ – محافظت و بسته بندی مناسب اقلامی که حمل می شوند

۲- وسایل را به گونه ای بسته بندی کنید که حمل آنها ساده تر شود

پس نحوه صحیح بسته بندی اثاثیه باعث افزایش ایمنی و سلامت وسایل سنگین شما می شود و از به وجود آمدن حادثه و صدمه جلو گیری می کند. فقط لازم است که از تجهیزات بسته بندی مناسب استفاده کنی:

کارتن بسته بندی مناسب . حتما از کارتن های مخصوص حمل اثاثیه چند لایه و محکم استفاده کنید . می توانید کارتن های مناسب حمل اثاثیه را از باربری و اتوبار حجت بار تهیه نمایید.

نایلون جباب دار. هرچه بیشتر با نایلون محافظ حباب دار دور اقلام خود را بپیچید ، کمتردر معرض خطر آسیب قرار می گیرند. استفاده از نایلون حبابدار با کیفیت و ضخیم هم بسیار مورد اهمیت می باشد تا در صورت ضربه یا افتادن به خوبی جلوی آسیب را بگیرند.

باربری و اتوبار حجت بار با بهره گیری از سالها تجربه در زمینه بسته بندی، پکیج های وکیومی برای مشتریان خود تهیه نموده تا افرادی که می خواهند خودشان کار بسته بندی را انجام دهند می توانند با تهیه آنها وسایل خود را مطمئن بسته بندی کنند که این پکیج شامل نوار نبشی، نایلون حبابدار ، استرج و چسب بسته بندی محکم می باشد.

چسب بسته بندی قوی. چسب های نازک و معمولی برای نگه داشتن وزن های سنگین مناسب نیستند، پس حتما می بایست از چسب های مخصوص بسته بندی استفاده نمایید.

به خاطر داشته باشید که :

۱-هرگز از کارتن های قدیمی و سوپر مارکتی استفاده نکنید. چون این کارتن ها برای وسایل سنگین تعبیه نشده اند و مقاومت لازم را ندارند.

۲- هرگز از خرید وسایل مناسب برای بسته بندی اثاثیه سنگین فرار نکنید. با هزینه کوچک می توانید از ایجاد صدمه و ضرر مالی بزرگ جلو گیری کنید. می توانید بجای تجهیزات مخصوص بسته بندی از پلاستیک و پتو و لباس های کهنه استفاده کنید، اما هیچ کدام به اندازه تجهیزات مناسب بسته بندی از وسایل شما محافظت نمی کنند و ممکن است در انتها شما را با هزینه های زیاد برای جبران اسیب وارد شده به وسیله هایتان مواجه نمایند.

آماده سازی کارتن اسباب کشی

برای وسایل سنگین از کارتن های کوچکتر و برای وسایل سبک تر از کارتن های بزرگ تر استفاده کنید تا وزن کارتن ها زیاد نشود و حمل آنها ساده شود.
تا می توانید با استفاده از چسب بسته بندی کارتن ها را محکم سازی کنید تا ریسک باز شدن و پاره شدن کارتن در زمان حمل را به حداقل برسانید.
داخل کارتن های را با نایلون حبابدار بپوشانید تا در صورت وارد شدن ضربه به کارتن وسایل شما آسیب نبینند.

وسایل سنگین خود را برای بسته بندی آماده کنید

وسایل داخل آنها را خالی کنید و آن را تمیز کنید
ر قطعه که قابلیت جدا شدن را دارد از آن جدا کنید و به صورت جدا گانه بسته بندی کنید.
قسمت های حساس و آسیب پذیرتر را بیشتر و محکم تر بسته بندی کنید. مانند قسمت های شیشه ای .
در بسته بندی وسایل سنگین و شکننده بسیار دقت کنید. انها را جدا جدا و با استفاده از چندلایه بابل رپ بسته بندی کنید.

خلاصه بسته بندی وسایل سنگین

۱-انتخاب کارتن مناسب برای بسته بندی وسیله مورد نظر

۲- وسایل را درون کارتنی قرار دهید که فاصله بین وسیله شما و کارتن وجود داشته باشد.

۳- با استفاده از کاغذ ، پارچه و نایلون حبابدار فاصله بین وسیله و دیواره های کارتن را پر کنید.

۴- تمام فضای خالی بالای وسیله را کاملا تا درب کارتن پر کنید. قبل از چشب زدن درب تست کنید که با فشار آوردن روی بالای کارتن درب پایین نمی رود.

۵- کارتن را با استرج وکیوم کنید .

۶- روی کارتن حتما با برچسب بنویسید سنگین و شکستنی و حتما جهت بالا را مشخص کنید.

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

هم اکنون تماس بگیرید(1811)