رزرو باربری و پیدا کردن بهترین زمان برای اسباب کشی به معنی حداکثر سرعت و حداقل کردن تاخیر در طول مسیر می باشد. چطور می توانید بهترین زمان اسباب کشی در سال  و روز را را انتخاب کنید؟ باربری و اتوبار حجت بار با بهره گیری از سال ها تجربه راهنمایی هایی در خصوص انتخاب زمان درست اسباب کشی در زیر آورده تا با مطالعه آنها اسباب کشی اسان تری داشته باشید.

بهترین زمان اسباب کشی در سال

اغلب افراد تمایل کمتری به اسباب کشی در زمستان نسبت به تابستان دارند. خانواده هایی که دارای فرزند می باشند غالبا در زمان مدارس تمایلی به جا به جایی ندارند. و همچنین هوای سرد هم می تواند مشکل دیگر برای برنامه ریزی و کارهای فیزیکی برای رفتن به خانه جدید می باشد. و در بعضی مناطق در گذشته اجاره سالیانه در تابستان به پایان می رسید.

در حالی که استثنا های زیادی وجود دارد، اغلب مردم تمایل به اسباب کشی در ماه های گرم سال را دارند. اگر برنامه ریزی برای اسباب کشی شما با فصل سرما تداخل داشت مثلا در اواخر پاییز، یا زمستان و یا اوایل بهار خود را آماده برای اسباب کشی درون ماه ها کنید و از مزایای آن استفاده کنید. شما انعطاف پذیری بیشتری در برنامه ریزی های خود خواهید داشت. از آنجایی که باربری ها زمان آزاد تری دارند شما انعطاف پذیریتان در انتخاب تاریخ و زمان بیشتر است. هزینه باربری هم برای شما کاهش می یابد و همچنین می توانید انتخاب های بیشتر رای خانه جدید با قیمت مناسب تر داشته باشید.

بهترین زمان ماه برای اسباب کشی

آغاز و پایان هر ماه معمولا برای اجاره دادن یا اجاره کردن سال به سال  شروع و پایان مناسبی است. و این بدان معناست که وقتی صحبت از باربری می شود دوره شلوغ تری مد نظر است . اگر برنامه اسباب کشی شما جور شد، سعی کنید که در نیمه ماه جا به جا شوید چرا که می توانید با دست بازتری برای رزرو باربری اقدام کنید.

بهترین زمان برای اسباب کشی در هفته

اغلب افراد آخر هفته ها را برای اسباب کشی و رزرو اتوبار اقدام می کنند. دلیل که پشت این تصمیم نهفته است کاملا مشخص و واضح است.برای خیلی از افراد راحت تر است تا باربری را در آخر هفته رزرو کنند و دیگر نیاز به مرخصی گرفتن نداشته باشند.

همچنین در صورت داشتن وقت اضافه می توانند شروع به چیدمان و باز کردن کارتن اسباب کشی هم بکنند.

شما برای رزرو اتوبار در روز اسباب کشی مشکلی نخواهید خورد، در صورتی که از به اندازه کافی قبل برنامه ریزی کرده و کار رزرو را انجام داده باشید. اما در کل وسط هفته زمان خلوت تری می باشد . دقیقا همانند اسباب کشی در وسط ماه، اسباب کشی در وسط هفته برای برنامه ریزی و رزرو ساده تر است. شما انتخاب های بیشتری خواهید داشت و افراد کمتری که برای ساعت بهتر باربری با شما رقابت کنند.

بهترین زمان برای اسباب کشی در روز

 

باربری و اتوبار حجت بار برای رفاه حال مشتریان و ارایه خدمات هرچه تمام سال هاست که اقدام به ارایه سرویس شبانه روزی و ۲۴ ساعته نموده است.

اما در کل سعی کنید در تابستان از رزرو باربری در ساعت های گرم دوری کنید و همینطور در فصل های سرد سعی کنید در زمان های گرم تر رزرو را انجام دهید.

بهترین تصمیم برای نیازهای فردی منحصر به فرد شما

شما ممکن است که قادر نباشید صبح روز شنبه آذر ماه قادر به اسباب کشی باشید، با اینکه ممکن است قیمت بهتری بگیرید و اینکه باربری زمان باز تری برای رزرو داشته باشد. با این وجود با بررسی و استفاده از مقاله می توانید بهترین زمان ها را شناسایی و هرکدام که به برنامه شما نزدیک تر است و می تواند ارتباط برقرار کند را برگزینید تا با ازدهام و شلوغی آخر هفته تابستان و زمان های شلوغ دیگر رو به رو نشوید، و اسباب کشی کار آمد تر و راحت تری را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

بهترین زمان زندگی برای اسباب کشی

اسباب کشی به عنوان یکی از پر استرس ترین کارهای زندگی به حساب می آید. پس می بایست از قبل تا می توانید برای آن آماده باشید.

این فرصت بزرگی است، پس اگر بر زمان اتفاقی که قرار است بیوفتد کنترل داشته باشید، و از تداخل آن با مسائل استرس زا دیگر زندگی تان جلو گیری کنید، می توانید اسباب کشی راحت تری داشته باشید. اگر قصد اسباب کشی بعد از بچه دار شدن یا در هنگام تعویض شغل دارید، بهتر است از دوستان، آشنایان و فامیل کمک بگیرید تا دچار سر درگمی نشوید.

مشاورین حجت بار همواره به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما می باشند. تنها با شماره گیری ۰۵۱۳۶۲۰۲۰۲۰ بدون نیاز به پیش شماره از سرار کشور.

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

هم اکنون تماس بگیرید(1811)