انبارکردن اثاثیه منزل با شرکت باربری

اغلب باربری و اسباب کشی ها به این  صورت است که اثاثیه منزل از خانه قبل یا همان مبدا بارگیری شده و به سمت خانه جدید یا همان مقصد حمل می شوند. و تقریبا تمامی اسباب کشی ها و حمل اثاثیه ها نیاز به یک پروسه طولانی بسته بندی و آماده سازی دارند.

برای بعضی از صاحبان خانه اجاره کردن انبار برای برخی اثاثیه یا تمام وسایل منزل در زمان اسباب کشی سرمایه گذاری هوشمندانه ای به شمار می آید چرا که فرایند اسباب کشی را برایشان ساده می کند.

اما کجا باید وسایلتان را انبار کنید؟

در این مقاله ما توضیح داده ایم که چه زمانی احتیاج به انبار موقت اثاثیه دارید و مزایا و دلایلی که بهتر است اثاثیه خود را برای نگه داری در انبار به همان شرکتی بسپارید که کار حمل اثاثیه شما را انجام داده است.

چرا به انبار اثاثیه احتیاج دارید؟

حمل و نقل می تواند گاهی پیچیده باشد ، مخصوصا زمانی که قصد اسباب کشی بین شهری را داشته باشید. شما با استفاده از خدمات انبار داری شرکت باربری در شرایط زیر می توانید در هزینه و زمان صرفه جویی کنید:

فاصله ای بین تمام شدن قرار داد خانه فعلی شما و خانه جدیدی که قصد اسباب کشی به آن را دارید.
قرار داد شما تمام شده ولی شما همچنان نیاز به زمان برای بازسازی و نظافت خانه جدید دارید.
شما به صورت فوری مجبور به ترک خانه فعلی هستید ، اما هنوز جای جدیدی پیدا نکرده اید.
شما نتوانستید طبق برنامه ریزی حرکت کنید و وسایل شنا زود تر از شما به شهر مورد نظر رسیده اند.

به محض اینکه مطلع شدید شما هم در فرایند حمل بارتان نیاز به انبار دارید، باید نسبت به انتخاب تسهیلات انبار داری اقدام کنید. تنها شرکت اتوبار و باربری در ایران که خدمات انباربرای وسایل منزل را ارایه می دهد، اتوبار حجت بار است.

در خارج از ایران اغلب شرکت های معتبر اتوبار و باربری خدمات انبار داری مختلف تحت شرایط مختلفی ارایه می دهند . شرکت حجت بار نه تنها خدمات انبار داری ارایه می دهد بلکه آن را تحت استاندارد های روز دنیا راه اندازی نموده تا وسایل شما حتی برای طولانی مدت هیچ آسیبی نبینند.

این انبار به صورت مسقف بوده و درون کانتینر های ۲۰ فوت که تمام منافز آنها مهر و موم شده و ضد اب و گرد و غبار هستند.

چرا وسایل را از طریق باربری حجت بار انبار کنیم؟

انبار کردن اثاثیه و وسایلتان توسط شرکت باربری و اتوباری که با آن اثاثیه را حمل می کنید مزایای زیر را دارد :

۱-راحتی

شاید بهترین مزیت استفاده از یک شرکت برای انجام  حمل و انبار اثاثیه ، راحتی است. اگر بخواهید با شرکت های متفاوت کار کنید می بایست هماهنگی بین آن ها انجام دهید. شما باید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید که تاریخ اعلام ورودتان با تاریخ حمل اثاثیه شما یکسان شود. و ساعت حمل اثاثیه هم برنامه ریزی و با شرکت انبار داری هماهنگ شود.

اگر از دو شرکت مجزا برای حمل اثاثیه و انبار آنها استفاده کنید، می بایست قوانین هر کدام را جدا گانه بررسی کنید. اما اگر از شرکت باربری بخواهید کار انبار اثاثیه را نیز انجام دهد دیگر بسیاری از قوانین را نیاز به مطالعه ندارید و همه چیز را می دانید.

۲-  پشتیبانی کارشناس

زمانی که می خواهید وسایلتان را در انبار دیگری قرار دهید در مقابل خالی کردن وسایل و بار زدن آن ها مسئول هستید.

با توجه به قوانین شرکت باربری و اتوبار ممکن است لوازم شما را مستقیم به انبار شرکت دیگری حمل نکنند.

اگر تصمیم به استفاده از خدمات انبار داری اثاثیه همان شرکتی که وسایل را با آن حمل می کنید گرفتید، بهتر است که کار بسته بندی را هم به آنها بسپارید تا خسارتی به وسایلتان وارد نشود.

۳- هزینه کلی کمتر می شود

اگر شما هم حمل اثاثیه و هم انبار اثاثیه را به یک شرکت واگذار کنید هزینه های شما کاهش پیدا می کند. چون یکبار نیاز به بارگیری برای حمل دارید و همینطور چیدممان داخل انبار و یک بار هم برای خالی کردن انبار ، چیدمان داخل ماشین حمل بار و چیدمان در مقصد.

۴- آرامش ذهنی

وقتی که می خواهید با شرکت های مختلفی کار کنید، می بایست در باره هرکدام جداگانه تحقیق و بررسی کنید و با شرکت های هم صنف مقایسه کنید .

اگر شرکت باربری پیدا کردید که خدمات انبار داری هم ارایه می داد، حتما حمل و انبار را به او بسپارید تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید و آزادی فکری بیشتری داشته باشید.

به دنبال حمل اثاثیه و انبار اثاثیه هستید؟ به شرکت باربری و اتوبار حجت بار بزرگترین و بهترین باربری ایران اطمینان کنید. ما نه تنها خدمات باربری و بسته بندی حرفه ای را ارایه میکنیم ، بلکه خدمات اجاره انبار اثاثیه بلند مدت و کوتاه مدت نیز داریم.

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

جهت تماس ضربه بزنید