انبارهای حجت بار

اجاره انبار برای وسایل منزل یکی از خدماتی است که یک باربری خوب می بایست ارایه دهد و اتوبار و باربری حجت بار مفتخر است که توانسته اولین و برترین ارایه دهنده انبار های موقت کانتینری برای وسایل منزل و اداره جات تحت شرایط استاندارد اروپایی باشد.

در اینجا مواردی که در هنگام انبار کردن و نگهداری اثاثیه و وسایل منزل باید در نظر داشته باشید آورده شده است.

انبار کانتینری موقت می تواند برای هزاران دلیل استفاده شود. اگر شما قصد فروش منزل خود را دارید. و می خواهید خانه را خالی کنید تا تعمیرات و نقاشی انجام دهید و به خانه نمای بهتری بدهید انبار موقت اثاثیه منزل می تواند بهترین انتخاب باشد. ممکن است شما وسایل زیادی برای خانه جدیدتان داشته باشید که نمی توانید همه آنها را با خود ببرید. یا بچه های شما یا اجدادتان وسایلی دارند که برای شما با ارزش است و جایی برای آن ها ندارید و می خواهید از آن ها تحت شرایط مناسب نگهداری کنید. وسایل فصلی که الان به آن ها احتیاج ندارید و تا فصل مورد استفاده آنها را می خواهید در انبار اثاثیه نگهداری کنید.

مهم نیست دلیل استفاده شما از انبار موقت، انبار دایمی، انبار کانتینری چیست، اتوبار حجت بار کار را برای شما با ساخت فضای مناسب و استاندارد و قرار دادن کانتینرهای نگهداری اثاثیه در فضای بسته  برای شما بسیار ساده کرده است. شما به راحتی با ورود به بخش انبار اثاثیه می توانید از شرایط، سایز کانتینر، قیمت ها و… هر چیزی که می خواهید بدانید مطلع شوید.

در اینجا برخی از شرایطی که باید در هنگام انتخاب انبار در نظر بگیرید را برای شما آورده ایم تا با مشکلات احتمالی مواجه نشوید.

سایز انبار برای وسایل منزل چقدر است، هزینه اجاره انبار موقت کانتینری، ساعت های کاری و دست رسی، حمایت و محافظت در برابر آب و آتش، احتمال آلوده شدن به حشراتی مثل موریانه، امنیت، محل پارک خودرو، محل نگهداری وسایل، نظافت انبار، مسقف بودن انبار اثاثیه، فاصله انبار تا منزل شما.

به محض اینکه انبار مورد نظر خود را پیدا کردید. بسیار مهم است که برنامه ریزی کنید تا چطوری وسایل خود را بچینید. دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا یک انبار بی دردسر را تجربه کنید:

حتما دقت داشته باشید که کارتن ها را برچسب زده و در زمان قرار دادن برچسب روبه جلو باشد بهتر است هر ۳ طرف برچسب بخورد.

مطالعه کنید : بهترین روش برچسب زنی کارتن ها

کارتن های سنگین را در ارتفاع زیاد قرار ندهید ، چون هم خطر ریزش دارند و هم برای جابه جایی زمان زیادی از شما می گیرند.

اطمینان حاصل کنید که قفلی که برای انبار تهیه می کنید به قدر کافی محکم و مطمئن باشد.

شماره تماس فردی در انبار اثاثیه تان را بگیرید تا با آن نفر در تماس باشید. البته همیشه مدیر انبار می تواند به شما کمک زیادی در رابطه با سوال های احتمالی که ممکن است برایتان پیش بیاید ، بکند.

مقررات قرارداد اجاره انبار را حتما با دقت کامل مطالعه کنید و از نحوه پرداخت و تسویه مطلع شوید.

اگر شما باربری حرفه ای دارید که از او خواستید برای شما بار را جا به جا کرده و به انبار انتقال دهد ، حتما بخواهید که برچسب کارتن ها مشخص باشد.

برای رزرو انبار برای اثاثیه منزلتان یا اداره تان هم اکنون با ما تماس بگیرید

۰۵۱۳۶۲۰۲۰۲۰ پاسخویی ۲۴ ساعته

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

هم اکنون تماس بگیرید(1811)