زمانی که صحبت از اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل می شود، می بایست علاوه بر فکر کردن به بسته بندی وسایل داخل خانه باید به بسته بندی وسایل انباری، گاراژ و یا باغچه هم فکر کنید. اگر قرار است در جای جدید از ابزار الات گاراژ یا باغچه خود استفاده کنید ، باید آن ها را بسته بندی و برای حمل آماده سازید.

باربری و اتوبار حجت بار با بهره گیری از بیش از پنجاه سال تجربه در زمینه حمل بار و بسته بندی اثاثیه دارای تیم فنی می باشد که در جهت رفاه و آسایش هرچه تمام تر شما، تمامی اقلامی که نیاز به جابه جایی دارند را در محل فعلی باز کرده و بسته بندی می کند و در محل جدید آماده به شما تحویل می دهند.

گرد آوری تجهیزات بسته بندی

 

قبل از رفتن به سمت گاراژ و شروع بسته بندی، می بایست تجهیزات و وسایل مورد نیاز بسته بندی را فراهم و گرد آوری کنید. مطمئنا وسایلی از قبیل چسب بسته بندی، کارت اسباب کشی، فوم، نایلون حبابدار احتیاج دارید.

اما داشتن وسایل زیر به شما در بسته بندی کمک بسیاری می کند.

. برچسب

. پلاستیک زیپ دار

. ظروف پلاستیکی درب دار برای پیچ ها

. جوراب قدیمی و ضخیم

. ماژیک دایمی

. موبایل یا دوربین

برای حمل وسایل سنگین جعبه های پلاستیکی قوی حتما تهیه کنید. اگر دفترچه راهنمای وسایل الکترونیکی و گاز خود را دارید، حال زمان خوبی برای قرار دادن آنها در بسته بندی هر کدام از وسایل است.

با دقت جمع آوری کنید

اگر گاراژ شما محلی برای ریختن تمامی وسایلتان شده و هر چه که به نظرتان اضافه می آمده درون آن قرار دادید، اکنون فرصت مناسبی است که از دست وسایل به درد نخورتان خلاص شوید. اول وسایل بزرگی که قصد حمل آنها را دارید شناسایی کنید، مثل اره ، بیل و … این وسایل را از انبار و یا گاراژ خارج کنید تا بتوانید مدیریت بیشتری بر وسایل موجود داشته باشید.

یک یا دو کیسه بزرگ زباله کنار خود قرار دهید تا به محض دیدن هر زباله یا چیز بدرد نخور ، درون آنها بندازید، مثل جعبه های خالی بی استفاده، بطری، درب و تکه های چوب. تکه های بزرگ چوب را می توانید به نجاری ها بدهید .

پیچ ها و میخ های سالم را که می خواهد درون قوطی بریزید. با استفاده از پلاستیک های زیپ دار پیچ ها و میخ ها را از هم جدا کنید.

اکثر مایعات از جمله سوخت، روغن و رنگ را شرکت باربری حمل نمیکند و از جمله کالاهای ممنوعه به حساب می آید.

بسته بندی تیغ ها و اره ها

 

اگر شما تمام وسایل تیز از جمله چاقو، اره و تیغ ها را درون جعبه بریزید در اثر ضربه و جابه جایی خراب می شوند و ممکن است دیگر قابل استفاده نباشتد. تمام لبه ها را با روزنامه یا کاغذ بسته بندی بپوشانید و روی آن ها حسابی چسب بزنید. به نوک تیغه توجه بیشتری کنید چون ممکن است در اثر یک فشار کوچک کاغذ را پاره کنند. بهتر است محافظی برای آن تعبیه کنید. فضا های خالی جعبه ای که وسایل تیز را قرار می دهید با کاغذ و غوم پر کنید تا تکان نخورند.

اطمینان حاصل کنید که همه چاقو ها و تیغ ها کاملا از بالا و پایین بسته بندی شده و بین کاغد و فوم قرار گرفته باشند.

بسته بندی وسایل کوچک و بزرگ

پیچ گوشتی، انبر دست، چکش و ابزار آلات کوچک مانند همین ها را می توان در جعبه های کوچک قرار داد. فقط می توانید یک پارچه یا کاغذ یا فوم درون فضای خالی جعبه قرار دهید تا ابزار الات در هنگام جا به جابب به هم سایش نکنند.

وسایل بزرگ را باز کنید

 

 

 

اره های بزرگ،روتورها و دیگر وسایل و ابزار های بزرگ ممکن است برای بسته بندی مطمئن دشوار باشند مگر قطعات آنها را باز کرده و کوچک کنید. اگر امکان دارد کتبچه راهنمای وسیله را باز کرده و نحوه جدا کردن قطعات را مطالعه کنید. حتما بعد از باز کردن دفترچه راهنما را به بزرگ ترین قطه ابزار بچسبانید.

همین کار را برای چمن زنها ، اره های زنجیری انجام دهید. ابتدا سوخت مخزن را خالی کنید. سپس یسم ها و پیچ کا را جدا کرده و در پلاستیک زیپ دار قرار دهید. تیغه ها را جدا کرده و کاملا تمیز کنید تا در سرهم کردن آنها در خانه جدید دچار وقفه نشوید.

به خاطر داشته باشید که در صورت نداشتن دفترچه راهنما حتما از تمام کار هایی که برای جدا سازی انجام می دهید فیلم بگیرید تا بتوانید دوباره آن ها را سر هم بکنید.

کاربر سایت

نویسنده کاربر سایت

More posts by کاربر سایت

ارسال نظر

هم اکنون تماس بگیرید(1811)