اتوبار و باربری

اتوبار و باربری حجت بار بصورت شبانه روزی با سالها سابقه ی درخشان در خدمات بسته بندی خرده ریز و اقلام درشت ، حمل و نقل و باربری ، جابجایی بار و اثاث کشی ، آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز مشهد و شهرستان میباشد. خدمت گزاران شما در شرکت بزرگ حجت بار با بهره گیری از تجربیات خویش آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در حجت بار میتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی ای منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

“گروه اجرایی اتوبار حجت بار با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترین را ارائه میدهد. باربری و اتوبار ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری ، حمل اسباب و اثاث به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ باربری حجت بار است .”

اتوبار و باربری

اتوبار حجت بار سهم زیادی از حمل و نقل های بین شهری و درون شهری را به خود اختصاص داده و بدست آوردن این افتخار حاصل سال ها تجربه و اعتماد شما گرامیان می باشد. اتوبار حجت بار در حمل اثاثیه، بسته بندی، انبار داری متخصص بوده و به جزئیات مربوط به این موارد توجه ویژه ای دارد.

تلاش شبانه روزی پرسنل و همچنین اطمینان مشتریان و همراهی آن ها باعث شده که حجت بار در دهه گذشته تبدیل به بزرگترین و پر افتخار ترین شرکت اتوبار در ایران شود.

همچنین اتوبار و باربری حجت بار دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ می باشد که نشان دهنده پیاده سازی مدیریت کیفیت در پایه های سازمان با توجه به خواسته های مشتری می باشد. اطمینان حاصل می کنیم که همه خواسته ها و کیفیت مورد نظر مشتری فراهم آید.

سوالات متداول از اتوبار حجت بار

 

فرآیند های روزمره مورد بررسی قرار می گیرند تا آموخته های خود را افزایش و بهبود ببخشیم.
هر عضو از حجت بار وظایف خود را به خوبی می داند و آن را به خوبی انجام می دهد.
آموزش های دورهای پرسنل
“تلفن ویژه و ۴ رقمی اتوبار حجت بار : ۱۸۱۱ – تماس از طریق تلفن ثابت ، موبایل از سراسر کشور و مشهد بدون نیاز به کد و پیش شماره.”